adiey & fifiey

adiey & fifiey

Monday, November 8, 2010

betul la kata org kalo lame xjumpa msti rindu.1hari tu mcm sminggu..huhuhu..aku pn turut merasainya..salah satu cara kami mlepaskan rindu adalah dengan berskyping...ok r dr wt video call hp..gmbar kcik jer..mmg diakui aku mmg sgt9 sygkn dia..segala2nya utk aku..suka dengan snyumannya(senyum,tak perlu kata apa2)hehe..,layanan terhadap aku,paling bez,dia pndai msak.nk2 mskan kgemaran aku..xsabar2 rsnye nk jdkn dia sbagai isteriku yg sah..wahai cik sopiah,i love you so much forever n ever taw..stiap kali kalo dia bgthu nk pulang umh,akulahorg yg paling teruna oppss silap,teruja menanti kepulangannya..aku suka tatap matanya..sejuk je rs..ilang penat aku bkerja.aku bertuah sgt krn mpunyai teman hidup sepertinya..she is my everything.tq darling coz make me always happy..harap2 kita terus kekal camni smpai bila2..abg xnk org lain lg da...

1 comment: