adiey & fifiey

adiey & fifiey

Saturday, November 6, 2010

HANDBAGS----> my passion

3 tahun yang lepas, saya x penah terpikir nak pakai handbag...saya lbeh slesa pegang purse n letak hp dalam poket...mak2 sdara mesti komplen, 'selekeh la fifi ' tp x penah plak saya nk kesah. bile mak suggest handbag untuk di beli, saya mesti buat muke and berkata ' ala mak, keperempuanan sgt la...' mak pon membalas, ' awak ni bukan pempuan ke'...erkk.... tp skrg ni...sy sgt menyukai handbag..dulu sy lbeh suke mengumpul kasut, tp sejak kaki sakit after slalu pakai heels, my passion berubah kepada handbag plak...kalo saya terjumpa 1 beg yg saya sgt suke, sy rela x makan,asal sy dapat beg itu...tp Alhamdulillah, boifren saya x brape kesah sy sopim handbag sakan sgt. tp sy nk gelak bile sy kluar dgn adik saya, pian, die akan cuba sekeras2nya untuk melarikan sy dr kedai beg dan kasut..hahahahahaahah... ni di antara beg yg saya pakai sekarang...ade 3 beg lg kat rumah, sayang sangat2 yang itu..pakai untuk special ocassion je..hehehehehhe  

agak sayang beg ni...first beg kulit yg sy pernah ada..agak mahal...

beg ini di beli di SACC mall ms asasi dulu.gara2 beg saya koyak tp bertahan sampai skrg ni

yg ni goodie beg pusat pengajian..no comment.hahahhaha

beg ni baru beli. x pnah pakai lg..da lm tgok dlm katalog tp Alhamdulillah, dapat jugak saya pakai beg ni

ni pon beg yg paling mahal pernah saya beli.sanggup x makan utk dptkan beg ni.. loewe

backpack utk laptop mesti la ada jugak kan..hadiah dr ayah

beg kecik ni sy dpt dr kenduri kawen kat kerteh..comel..berebut saya pilih beg kt kenduri kahwin.heheheheh

hadiah birthday dr ayah tahun 2008.beg make-up saya

compartment purse saya..baru tukar purse baru

yeah..mohd adihafiz yg pilih beg ni...baru beli.. :)   

kalau di ikotkan, sejarah handbag ini, lelaki yg pakai ms zaman ancient greece dulu.. kaum lelaki menggantung kantung untuk letak duit di pinggang...bile dah di revolusikan, jadilah handbag tp terbalik plak..kaum perempuan plak yg memakai handbag..

2 comments: