adiey & fifiey

adiey & fifiey

Monday, November 8, 2010

Home Sweet Home

Rumah saya buknlah rumah besar plak tuh sy teramat menyampah dgn jiran selang sebuah rumah saya ni tapi camner pon saya bahagia dan sangat selesa berada di rumah keluarga saya kat dungun neh.... happy bile dapat lepak2 dengan family..ade masalah pon, x pikir mane da...enjoy je, relax je...Alhamdulillah saya bertolak dr Kajang kul 9 pagi td dan sampai Dungun dalam kul 5 ptg td...saya biasanya ambik tiket malam tapi takut plak nak ambik tiket malam sebab skrg ni byk sgt kes bas eksiden..risau jugak...tp driver bas tadi sgt berhati2...slow je beliau drive, sy sempat intai kilometer nyer, 40km/jam...saya x pernah drive kat highway 40km/jam, pling kurang pon mesti 90km dan ke atas...heheheheheeh..tp mmg salute ar pak cik td...sabow jep..dengan jalan jammed, jalan rosak, terowong genting sempah tutup seblah...die mcm cool jep....saya harap sgt dpt jadi mcm beliau..saya seorang yg sgt kurang sabar...kalo ade je mende x kene, saya mesti menyumpah seranah org..trok btol kan...hahahahahahaha....bile dah sampai rumah ni, macam2 gosip yg mak sampaikan, sampai x larat saya nk menjawab dan membalas.. tp yg paling best dapat jumpe shaari, makin kurus dan panjang beliau..tapi ade citer klakar ms sy ckp nge shaari td...

me  : adik, bakpe adik kurus sgt neh? adik makan dop ni?
shaari : doh, sbb kak ipi gmok sangat.kak ipi makan banyok.

LOL..terdiam saya...pedas sungguh kata2 dari budak 4 tahun..kalo da besar, da makan penampar tuh..hahahahahaa...bahagia nyer dpat duk kt umah........    :)



ni rumah idaman saya..putih..x besar, x kecik...laman luas...tanam pokok..hijau....bahagiaaa...x ssabar tunggu rumah ayah siap

No comments:

Post a Comment