adiey & fifiey

adiey & fifiey

Saturday, November 13, 2010

untitled

mak aiihhh...maleh btol nk menulis dlm blog sehari dua nih...adi plak asik keje malam,die balik da ngantok..hahahhaah....kat rumah, sy mcm xde masa lasom,byk sgt keje nk buat,kalo ikotkan duk kat kampus relax jep...tp camner pon rumah adalah the best place in d world...balik ni saya cuti sekejap jep...minggu depan da balik kampus sbb ade program..percaya atau tidak, saya tidak berkesempatan lagi untuk bertemu dengan adi..banyak sgt agenda kat rumah ni..plak tu, kawan ayah, pak cik fauzi (  my guardian yg tinggal kat kajang )
meninggal jumaat aritu..sdeh tp xpela sbb saya sempat melawat beliau semasa arwah koma kat general hospital.. lagi,balik rumah ni,macam2 yg sy crave kan...hahahahahaha...nasik dagang mak ngah, sambal hitam tokwan, begedil mak su, dan mcm2 lagi la...jumaat lepas, saya sempat buat swedish meatball, ni 1st attempt buat, saya dengan adi sgt gilekan ikea swedish meatball..sedap sangat..tapi lagi puas bile dapat buat sendiri, walaupon rasanya x sama dengan yg ikea, mak dan adi dah puji sdap, cukupla tuh.....aritu saya ambek lah gambar ms dlm proses tgh buat meatball...tp gambar bile meatball da siap,lupe plak nk ambek..dah habes makan baru teringat...kire cancel la nk masukkan gambar..hiihihihi...arini byk jugak aktivi ti, tghhari nanti, sy kena ambek adik di sekolah kemudian terus pergi airport untuk ambek ayah..harap2 cuaca elok arini, bley lah ayah balik..ptg karang plak, saya nak pergi melawat keluarga pak cik fauzi...lepas itu saya berangkat ke kerteh untuk menolong mak ngah esok...tak tahulah bile dapat balik rumah....hahaahahahahaha...xpela, biar adi plak yg update blog..aidiladha tahun ni agak busy berbanding sebelum ni sbb tahun ni ayah buat korban and kenduri kat rumah ma maimun..adesss...konpem letih...pagi2 bute dah kene tunggu daging kat tempat sembelih...ok la...nk smbong tidow plak..kat dungun hujan pagi2 neh..kat tempat korang ade??? hahahahahahahah

No comments:

Post a Comment