adiey & fifiey

adiey & fifiey

Tuesday, November 9, 2010

 malam nie rs terharu sgt...kekasih hatiku ni bkn senang taw nk luahkan perasaan dia kt aku..hehe..ni br aku dpt thu dlmnye cinta dia pdku..walau apapun aku akui mmg aku sgt9 sygk sopiah ramly ni.bg aku,dia adalah segala2nya.tiada sesape yg dpt tandingi dia.bygkn la setiap apa yg aku buat msti aku teringat kt dia.keje bz cmnepun,dia ttp dlm igtnku....sbnrnye mse aku kwn baik dgn dia lg aku da menaruh hati kt dia.tp ada 1halangan...biarla tersimpan..mls nk igt lg da.tp yg pastinya aku tersangat bahagia bersama dgn dia..xdpt digambarkan..syukur ya Allah kerana jdkan dirinya sebagai teman hidupku.......sygku,abg nk syg tahu yg abg teramat2 syg n cintakan syg sepenuh hati abg..mmmmmmuuuuuaaahhhhh!!!!terima kasih syg kerana memberi sinar bahagia dlm hidup abg........

No comments:

Post a Comment